Project Executive

Omschrijving

Jouw rol:

Als Customer Success Manager (CSM) heb je een gevarieerde rol met zowel operationele als commerciële aspecten. Jij bent verantwoordelijk voor de implementatie van klantprojecten, waarbij jij de directe contactpersoon bent en zorgt dat de verwachtingen worden gehaald (of zelfs worden overtroffen).

 

Als CSM bouw je dagelijks aan de relaties met jouw klanten. Samen met de klant ontwikkel en innoveer je het gebruik van Roamler services. Jij stimuleert de klant om er het beste uit te halen.  

 

Multitasken is voor jou geen enkel probleem, want er lopen altijd meerdere projecten bij verschillende klanten. Bovendien werk je nauw samen met het salesteam om nieuwe klanten aan boord te krijgen, ben je altijd in contact met onze communitymanager en rapporteer je direct aan de Head of Operations.

 

Bij Roamler werk je binnen een resultaatgericht en datagedreven bedrijf. Het verzamelen en analyseren van data om onze processen te optimaliseren wordt voor jou de normaalste zaak van de wereld. Voor onze klanten maak je rapportages waar zij direct acties op kunnen ondernemen of die zij kunnen gebruiken voor strategische beslissingen.

 

Taken & verantwoordelijkheden:

 

  • Je bent verantwoordelijk voor het operationeel onboarden van nieuwe klanten
  • Je vertaalt complexe vraagstukken naar effectieve briefings voor de crowd.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opzet en het succesvol afronden van projecten op het Roamlerplatform.
  • Je managet een gevarieerd klantenportfolio, waarbij je goed weet om te gaan met de prioriteiten van verschillende projecten en aanvragen.
  • Je werkt samen met de communitymanager om de prestaties van de Roamler crowd te monitoren en verbeteren.
  • Je bouwt rapportages en dashboards waarin je onderzoeksdata presenteert en omzet in actiegerichte inzichten.
  • Je presenteert en evalueert resultaten en nieuwe mogelijkheden aan klanten en jouw collega’s.
  • Je maakt deel uit van structurele operations en salesmeetings, met de focus om externe en interne projecten succesvol af te ronden.
  • Je hebt veel klantcontact en houdt de tevredenheid, KPI’s en doelen van jouw klanten in het oog.
  • Je bent altijd bezig om zoveel mogelijk kennis te delen binnen het team en helpt je collega’s om hun projecten te optimaliseren.

Vereisten

Wie ben jij?

Je bent gestructureerd, analytisch en een multitasker. Je hebt geen moeite om zelfstandig te werken, maar bent ook niet bang om hulp te vragen of aan te bieden als dat nodig is. In de telefoon klimmen om proactief updates te geven of een presentatie bij een klant vind je leuk en uitdagend. Roamler is een jong bedrijf dat zich continu ontwikkelt. Kortom, je moet jezelf thuis voelen in een veranderlijke omgeving.


Wat hebben wij nodig:

  • Je hebt een bachelor en/of master afgerond. Een achtergrond in communicatie of bedrijfskunde is een pluspunt. 
  • Nederlands beheers je zeer goed (spreken en schrijven). Een goede beheersing van de Engelse taal is een pré.
  • Je bent gestructureerd en weet jouw tijd goed te plannen.
  • Ervaring met Microsoft Power BI of andere analysetools is een pluspunt.
  • Ervaring met Microsoft Word, PowerPoint en Excel is een must. 
  • Je hebt goede analytische vaardigheden.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent sterk in het onderhouden van relaties.
  • Je hebt een klant- en oplossingsgerichte aanpak, jouw klant staat op nummer 1.
  • Je vindt het interessant om in rapportages en in data te duiken om inzichten boven water te halen. Goed gevoel voor cijfers is een pluspunt.


Wat je van ons kunt verwachten:

Je werkt in een jong team van professionals in het centrum van Amsterdam. Je krijgt de kans om internationaal mee te groeien met ons snelgroeiende bedrijf. Naast deze internationale doorgroeimogelijkheden, bieden wij jou aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform Jaarsalaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • NS - Business card 
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels, feestjes en andere groepsactiviteiten (skivakanties, teambuilding)

De cultuur binnen Roamler is informeel en collegiaal. Een fijne plek om hard te werken en tevens plezier te maken. Ons verhaal is nog lang niet af, ben jij klaar om met ons mee te groeien?